Válka papírů

25.07.2011 09:12

Vůbec jsem se na tudle část "splnění si snu" netěšila. Po té co jsem emailem ze Student Agency dostala přihlášku začal opět můj boj s lejstry. (A že jich není málo :o) )

Přihláška obsahovala několik položek:

  • samotnou přihlášku - kterou doplníte a podepíšete
  • dva formuláře na doporučení o zkušenostech s dětmi - osobně si myslím, že jsou tyto formuláře dost špatně postavené ale budiž, kamarádky s dětma které často vídám neměly problém mi reference vyplnit
  • formulář pro doktora - vyplnění formuláře spolu s prohlídkou je za poplatek (mě osobně to stálo 450Kč, ale zjistila jsem že je to asi doktor od doktora)

Aby byla přihláška kompletní je nutné přiložit ještě nějaké věci návíc:

  • 2 fotky pasového formátu - usměvavé :)
  • kopii maturitního vysvědčení
  • kopie pasu a řidičáku
  • výpis z rejstříku trestů (na matrice, 50Kč)

Dále vás přihláška nabádá k registraci na https://aupairroom.aupaircare.com/apr/ext/viewRegistration.action?partnerCode=STU-CZ  Kde vyplníte informace o sobě, přepíšete reference z papírů, přidáte fotky a video a sesmolíte dopis rodině. Pro mě je tadle online registrace novinkou. Když jsem odjížděla do GB nic takového ještě neměli. Líbí se mi to! :o) Jen by pak mohlo odpadnout to papírování :)

Celý proces není v podstatě nic těžkého, jen je náročnější na čas a (teda alespoň pro mě) nudný. Potom co máte ale vše připravené stačí si vyjednat schůzku v agentuře a doladit jen zbytek. :o)