Trocha stresu...

08.09.2011 13:31

Tak od doby co sem se dostala do fáze MATCHING to jde hrc drc... vyměňuji si emaily s rodinkama, voláme si...a já se čím dál více upínám na tu Atlantu. Emaily s Joannie (host mamča) jsou moc příjemné a mám z nic daleko lepší pocit než třeba z těch od Arise (host taťka z NY). Taky jsme si už několikrát volali přes Skype a pokaždé to bylo víc jak hodinu a žádný stres...prostě jako dvě kamarádky co se dlouho neviděly a povídají si o všem možném. Ještě jsem teda neviděla děti a manžela protože Joan je teď momentalně na dovolené u rodičů na Floridě. Jsme ale domluvené že až se vrátí konečně je poznám všechny. Jeden háček to ale má :( Joan mi při včerejším posledním rozhovoru řekla, že mají ještě jednu holčinu se kterou jsou v kontaktu. Docela mi tím vyrazila dech a taky sem cejtila takovej ten divnej pocit v břiše. Bylo mi to fakt líto! Po všech těch úžasných emailech už sem opravdu doufala že to vyjde a teď todle. Vysvětlila mi že je to holčina z Brazilie (jejich poslední 2 aupairky byli také z Brazilie) a že jí kontaktovali už předemnou a mysleli si že to vyjde. Pak jim ale napsala,že má problémy s vizama a že neví jestli zvládne dojet v požadovaném termínu. A pak našli mě. Už mi prý chteli nabídnout že mužu přijet když se jim najednou včera ozvala že to možná stíhá a ať jí dají ještě šanci. FIX!!! Na Joan bylo slyšet že je jí to moc líto a taky mi vysvětlila, že se jim opravdu moc zamlouvám ale že je jí líto i té druhé holčiny páč s tím měla taky hodně štvaní :( Slibila mi, že do zítra do večera mi dají na 100% vědět.... bože asi umřu do té doby! :(