Seznamovani

06.11.2011 22:37

Pokazde kdyz clovek zacina neco noveho je toho na zacatku hodne. Ani tento (muj) pripad neni vyjimkou a tak sem se do toho vrhla po hlave :)

Uz na ceste z letiste sem vedela ze jsem si vybrala dobre. Joannie (moje host mamka) je pohodovy, pratelsky clovicek co miluje svoji rodinu a vse s ni spojene..tudis i aupair ;-) Nejsem jejich prvni aupair takze jsem prisla uz do zajetych koleji a cela rodina proste neresi ze s nima zije clovek navic ktery svym zpusobem do rodiny nepatri. Seznameni se zbytkem rodiny doprovazelo objimani a pusinkovani, jako bych prijela po letech zpet domu. Hned mi vsechno ukazali a postupne mi vysvetlovali moji praci. Jen pro upresneni...staram se o 3 bobany :) (11 a 7 kluci a 5 let holcicka) Velice pomohlo to ze tu byla semnou prvni tyden i jejich posledni aupair Marcele, ktera mi rekla jak a co s detma dela a taky mi pomohla s rozkoukavanim se :) patri ji odeme velky dik! :) A zpusob zivota je tu opravdu uplne jiny nez u nas!

Mame veeeliky dum na predmesti Atlanty. Vlatne sem jeste doted nepochopila jak to tu vlastne je, ale bylo mi receno ze vlastne nejsme v Atlante. Dunwoody je totiz mesto na kraji Atlanty s asi 46tis. obyvateli.

Metropolitni oblast Atlanty (5 mil. obyvatel) je rozdelena na vice takovych mestecek s tim ze v centru (Downtown Atlanta) zije asi 500tis. lidi. Teda alespon takle jsem to pochopila ja. :-D Takze ja vlastne nejsem v Atlante! I kdyz to mam do centra pul hodiny autem :-D

Jsem spokojena protoze mam veliky pokoj s vlastni koupelnou a krbem :-) Abych se dostala ven nepotrebuju chodit nahoru a muzu pouzit svoje dvere, ale moc toho nevyuzivam pac kuchyn je nahore :-D

 Jestli vam nekdo nekdy rikal, ze v Americe je vsechno velike...tak mel pravdu :-D autama pocinaje ...pres (... to na co myslite damy jeste zjistim :-D) porce jidla konce... a zpusob denniho zivota je tu opravdu odlisny.

Vsichni jsou pratelsti...na ceste kamkoliv na vas vsichni mavaji a zdravi vas at uz jste v aute nebo bezite. Proste kamaradi nejvetsi...

Musim se ale priznat ze mi to obcas leze na nervy. Hlavne kdyz je clovek v klubu a chce si zatancovat a vsude se na nej nekdo lepi a chce si povidat. Teda "povidat" s jistym koncem. Opravdu nechodim do klubu s umyslem najit manzela a pravda je takova ze se tu staci jen usmat a hned mate tri :-D Nekdy je to ale poradna otrava. A me osobne to drobet kazi pozitek ze zabavy samotne. Vite jak...kdyz vam ryby skacou samy do lode...rybareni uz neni takova zabava ;-D

Zato rizeni je tu zabava nesmirna. Chystam se o tom napsat zvlastni clanek takze jen takova ochutnavka. Staci jedno spatne zadani adresy do navigace a voalaaa mame tu 2 hodinovy vylet okolo Atlanty po nadherne 7dmi proudovce v te nejvetsi spicce...co vic si prat takle pri odpoledni kdyz potrebujete byt brzy doma. :) A musim konstatovat ze navigace se tu stala opravdu moji nejlepsi kamaradkou. I kdyz uz nase okoli docela znam ...nikam jinam bych se bez navigace nevydala. Vsechno tu vypada uplne stejne...domy, ulice, obchody....vsechno :)

Proste a jednoduse.... ucim se kazdym dnem...:)