Rodinka

16.02.2012 22:09

Uz jsem tu sice nejakou dobu ale tak me napadlo ze jsem vam uplne nerekla s kym ze to vlastne bydlim.:) Myslim ze s klidem na dusi muzu rict, ze mam nejlepsi rodinu pod sluncem. Verim ze to muze rict vice aupairek ale ja si opravdu nemam na co stezovat. Samozdrejme se najde par malickosti co by se daly vylepsit ale zase to kompenzuje spousta jinych veci na ktere nedam dopustit.

Moje host mamka se jmenuje Joan ale vsichni ji rikame Joannie. Je pravnik u jedne velke firmy zamerene na ochranu zivotniho prostredi a je pravnikem telem i dusi. Kazde rano nehlede na pocasi chodi behat a vubec je celkem sportovne zalozena. :) Je fajn a od zacatku me brala jako kamaradku a hodne mi pomaha.

 Host tatka, Owen, je financak u pojistovaci firmy a pracuje dlouho a cely den. Je to srandista a pohodar a miluje sport. Ehm...teda koukani na sport :-D Hlavne na fotbal. Onehda o Superbowl tancoval pred televizi jako malej Jarda bez tricka a rval na cele kolo pac vyhral nejake penize. :-D

No a bobani jsou 3. Dva kluci...Elijah 11 let a Josh 8let a moje mala princezna Eden 5 let. Jsou to zlaticka a nedam na ne dopustit. Vychova v tedle rodine je hodne podobna te v cechach takze zadny rozmazleni harantici a i presto ze si umi obcas zazlobit (asi jako kazde dite) nikdy to nebylo nic hrozneho. Za co jsem nejvic rada je ze jsou opravdu zvykli na to ze je hlida a stara se o ne nekdo jiny nez rodice, takze me automaticky od zacatku vzali jako clena rodiny. Respektuji me, poslouchaji a vi ze mam od rodicu absolutni podporu. Dalsi vec co se mi libi je ze se s nima da mluvit. Hodne mi (hlavne kluci) pomahaji s anglictinou a kdyz uz se neco stane da se s nima rozume domluvit a vysvetlit jim ze takle opravdu ne.

Bydlime na predmesti Atlanty zvane Dunwoody v rodinnem baracku. Mam pokoj s vlastni koupelnou a televizi a i kdyz neni nejvetsi mam tu vse co potrebuji a jsme spokojena. Je to sice ve "sklepe" ale s ceskym sklepem to nema nic spolecneho. Je to vlastne prizemi kde je velka mistnost kde maji deti play room a Joannie kancelar a pak je tu kotelna. Mam svuj pokoj rada i kdyz jak sem rekla nepatri k nejvetsim ale je pravda ze drobet zavidim aupairum co maji cele patro jen pro sebe. Mam par kamaradu co maji pokoj a zaroven mistnost s televizi a nekdy treba i s vlastni kuchyni. Mohou si tak pozvat kamarady a rodina je mimo. Ja mam sice televizi v pokoji ale na to aby jsme se tam s vice lidma koukali je moc malej a zbytek patra je hlavne kancelar. Party teda probyhaji jinde :-D Ale jsou tu dvere na zahradu takze vlastne nemusim chodit horem. Zatim jsme je ale nevyuzila pac kuchyn je nahore a stejne musi pro klice od auta (vetsinou) . V lete se ale myslim budou hodit. :)

Mam docela v pohode rozvrh. Vlastne musim rict ze mam presne takovy rozvrh jaky jsem chtela kdyz sem uvadela ze chci deti starsi 4 let. Rano zacinam obvykle v 7.30 ale kdyz Joannie pracuje doma stava se ze mi rekne ze staci prijit v 8 nebo 8.30. Kluky do skoly pripravuje Owen a vetsinou odchazeji pred 8. Takze ja si v klidu udelam snidani a do 9 se musime s malou Eden nejak zabavit :) Pripravim ji obed a na 9.30 ji vezu do skoly. Tady jsme obevila vec kterou sem z cech neznala a prijde mi to docela dobre. Rikaji tomu "car pool" a proste tam zastavite a ucitelka si prijde pro vase ditko. Sama si ho vezme z auta a odpoledne vam ho na stejnem miste zase do auta usadi...bez prace, bez stresu :) Takze tam si Eden kazdy den 9.30 preberou a ja mam volno az do 1.15 kdy ji zase vyzvedavam. Kluci se vraci odpoledne 2.30 Josh a 4.40 Elijah. Pak to zalezi na dni ale akorat ve ctvrtek mam do 9.30 pac Joannie ma hodinu spanelstiny jinak nepracuju dyl jak do 6...dny kdy Joannie pracuje z domova dokonce treba i jen do 5. Vikendy vetsinou volne a kdyz uz pracuju tak prevazne vecer. Nemam potrebu si na rozvrh stezovat i kdyz nekdy se to meni. Rodina se mi ale maximalne snazi vyjit vstric a zatim jsme se vzdycky na vsem domluvili :)

Jinak mame taky hafana. Krasnou 2 letou zlatou retrivrici jmenem Paddy. Je to cislo ale mam ji rada. Kdo me zna vi ze jsem driv trenovala psy a tak me drobet mrzi ze jim s ni nedokazu pomoct :-D ona nam totiz mila Paddy pricuchla k penezum a nemuze se jich nabazit. Zere vsechno od seku pres papirove penize po kredit karty. Obcas sem ji pristihla jak cuca kovovky ale ty nastesti nepolika. :-D Pokazde kdyz slysim to jejich "Paaaaaaddyyyyyy" rikam si kolik si holka dneska vydelala :-D Rada bych jim pomohla a je pravda ze na moji sekovou knizku uz se taky jednou podivala ale dostala pekne pres cumak a od te doby ji moje penize nezajimaji. Jenze kdyz sem to rekla Joannie bylo mi receno ze ona ji mlatit rozhodne nebude a ze ani ja bych to nemela delat. Nedokazala jsem ji vysvetlit, ze sem ji opravdu nezmlatila ze jen dostala par vychovnych pres cumes. Proste ne tak ne...a tak pokazde kdyz jim sezere dalsi sekovou knizku a nasleduje lamentovani radsi se klidim :-D

No proste takova normalni " moje druha" rodina :-D

 

 

Komentare

Datum: 20.02.2012

Vložil: Yahoodka

Titulek: :)

:) jojo musela jsem zminit jake "prejici" kamarady mam :-D

Datum: 20.02.2012

Vložil: Jirka

Titulek: Kaliforcan

Jee ona napsala i o me. to se mi libi :)))

Datum: 20.02.2012

Vložil: Yahooodka

Titulek: Re: Kaliforcan

Btw. o tobe jsem psala v aktualitach tam by mela byt vlastni kolonka s komentarema :-D

Přidat nový příspěvek