Prostě já :o)

25.07.2011 10:43

No jelikož mě vždycky učili, že slušností je představit se. Tak to jsem JÁ.... :-D Ehm, dobrá tedy, asi bych se měla drobet rozepsat, že? ;o)

Jmenuji se Zuzana. Ale mám raději Zuza, Zuzča nebo Zuzi. Celé jméno mi zní dost tvrdě a také ho s oblibou používala mamina, když sem moc zlobila :) Jedinou výjimkou je, když mě oslovují cizinci. Nemám zdání proč, ale celej rok v Anglii mi to jejich Zuzana (čti Suzána) znělo dobře. Možná k tomu přispěl fakt, že jména neskloňují nebo sem si prostě zvykla. Pro kamarády ale jsem a vždycky budu Jahoda, Jahůdka, Yahoo ... čož zase vychází z mého úžasného příjmení.

Na světě jsem se vyskytla už před 25ti lety a pořád jsem. Někdy více, jindy méně, ale povětšinou úspěšně odolávám a čelím nástrahám okolního světa. Plním si sny a snažím se si užívat co jen jde. :)

Jak mi jednou bylo řečeno, jsem "živel a akční". A myslím, že je to pravda. Nevydržím na jednom místě a nesnáším stereotip. Miluju zábavu, akce a hlavně přátele a lidičky kolem sebe. Pořád bych něco dělala nebo cestovala, jen tu tiskárnu na peníze mi nikdo nikdy k vánocům nedal ;o)

Myslím, že jsem přátelská, komunikativní (až ukecaná) , optimistická holčina se smyslem pro humor a nosem na každou špatnost :o) Myslet mi zakazují, ale občas to poruším. :-D

Mám ráda zvířata. Jezdím na koni (jednoho i vlastním), cvičím psi, chovám kocoura a plánuji si pořídit vééélikého papuška (nejlépe ARU). Jenom ta osminohá, mnohooká pavoukovitá havět mi nikdy k srdci nepřirostla a vyvolává ve mě stavy tuhnutí a paniky. :-X

Co se sportů týče, sem pro každou blbost :) Od jízdy na koni přes běhání, tanec, volejbal, plavání, míčové hry, lyžování a bruslení až po vysněný skok padákem či horolezectví. Všechno, ale jen rekreačně, žádnej profík.

Je toho hodně. A myslím, že velkou měrou k mé povaze přispělo i to ,že jsem štír. Mojí silnou zbraní je důvtip, který občas okořením i trochou té ironie. Mám to ráda, držím si tím nadhled nad spoustou věcí ať už v komunikaci nebo v nastalých situacích. Zjistila jsem, ale že né každému (obzvláště ne pipinkoidním stvořením) se to zamlouvá. Mají mne pak za drzou a nepříjemnou :o) Jde ale spíše o nepochopení a lidmi kteří mě nechápou se neobklopuji. Jsem tvrdohlavá, zvědavá, trpělivá, nezávislá a ve většině případů rozhodná. Také ale občas panovačná a hašteřivá ale co, nikdo není dokonalý. :o)

Prostě jsme jaká jsem... kdo mě zná,ví a kdo ne musí mě buď poznat nebo nechat být...

 

                                                                                                                                                                                          Yahooodka