Ledy se pohly!

03.09.2011 11:20

Jak jsem psala v předešlých článcích, čekalo mě dlouhé, nudné i drobet stresu plné období. Agentura se rozhodla hodit do klidu (na více jak 4 týdny) a já naopak klid každým dnem ztrácela :( Pořád se mě někdo ptal jak to mám, jestli už mám rodinu a vím kam a kdy pojedu a já jim pořád odpovídala že ještě  ani  nejsem schválená americkou agenturou natož abych mělo rodinu a datum. A čím víc lidí na mě takle naléhalo tím víc sem byla nevrlá a naštvaná, že se pořád nic neděje. 31.8. ve středu (4. týden ničeho) jsem to už nevydržela a zavolala znovu do agentury. Má "stará známá" mi opět utvrdila, že vše je v naprostém pořádku a že toho jen mají hodně a bla bla bla. Musím být prý trpělivá! Netuším kolik trpělivosti ještě v sobě najdu, ale moc už to nebude :o) Zájímavé ale bylo, že když sem večer vlezla na email tak najednou , že vše je schváleno a postupuji do fáze MATCHING... prostě a jednoduše je člověk zase musel nakopat aby se něco dělo! Každopádně sem byla ráda a těšila se až mi začnou psát rodiny.

A nečekala jsem ani moc dlouho...už včera ráno jsem měla rodiny 2 :)

Single mamka z  Stormville v New York: 2 děti - holčička 5 let a kluk 6 let

Rodina z Pacific Palisades v Kalifornii: 3 děti - dva 5 letí kluci a jeden 7 letý

No jsem nadšená hlavně tou rodinou z Kalifornie. Když sem se koukala na mapu je to kousek od móóóře a i oni vypadají na fotce pohůdkově. Prostě pokud by todle vyšlo splní se mi sen. A tak jsem jim hned napsala email a cela natěšená čekám na odpověď. Té mamky z NY se drobet bojím, na fotkách jsou jen dětičky ale zase už mi psala, kdy si mužem zavolat. Takže se snaží což je dobré ;o) Asi se nedočkavostí ukoušu, moc bych chtěla aby vyšla ta rodina z Kalifornie....úúúú...to bych byla jak v pohádce.