Atlanta, Georgia

12.09.2011 16:06

Ano! Ano! Ano! Jedu do Atlanty! :o)))))

Tak jak Joannie slíbila tak splnila a hned druhý den na to mi přišel úžasný email, který mě donutil skákat po gauči  a smát se na celé kolo :-D

"Hi Zuzana,
I am so excited to let you know that we would be thrilled if you like to come live and work with us in Atlanta! I know we will have a great year together and the kids are going to love you!!"

No nejsou to zlatíčka? Od té doby si vyměňujeme jeden email za druhým a občas si zavoláme pře Skype. 5 hodin rozdíl je dost na to abych já byla v době kdy oni mají večer dávno v říši snů a naopak v době kdy můžu volat já spí oni :( je to trochu problém se sladit ale víkendy to jistí a zatím nám to jde.

Také jsem se pídila co a jak v Atlantě a jsem opravdu čím dál víc natěšenější :-D Je to obrovské město se spoustou vyžítí, které má hodně univerzit což zajištuje dostatečný přísun mladých lidí. Pro mě ideální! :-D Joan říkala že autem se dostanu všude a i když mám trochu obavy z té 7mi proudovky, snad bude dobře.

Rodinka bydlí v baráčku se zahradou a prý hned za ní mají rybník :-D Docela dobré vyhlídky když vezmete v potaz, že většinu roku je tam teplo a sluníčko. Na to se teším nejvíc asi. Už žádný blátivý, deštivý, zamračený podzim a mrazivé ubrečené dlouhotrvající jaro. Pěkně léto, pak chvíli zima a zase léto :-D Děti prý jsou sportovně založené a rádi chodí ven takže doufám že nebude problém trávit většinu času mimo dům :) Mimo to Joan má rodinu na Floridě takže doufám že i tam se podívám a hodlám se juknout samozdřejmě i jinam.

V pátek sem poslala žádost o víza takže od odletu mi dělí už jen pohovor na ambasádě a následné vyřízení pochuzek v agentuře. 3. října bude doufám moje datum!!!!