Výlet za kanál aneb Anglická Jahoda

26.07.2011 12:22

Pro ty, co mě neznají a nemají chuť se prokousávat všema článkama tady nebo pro ty kteří mě jen rádi čtou, jsem se rozhodla sepsat příběh o tom jak to vlastně všechno začalo. Bude to velice zkrácená verze páč 1 rok života težko narvete do pár řádků. Snad to ale pomůže pochopit proč jsme se rozhodla znovu se stát au-pair. A jak sem se vypořádala s něčím tak radikálním, jako je odcestovat do jiné země. :o)

 

Maturovala jsem v květnu 2005 a už v té době jsem věděla, že se mi na vysokou moc nechce. Nejsem učební typ a nikdy jsme nebyla. Jenže moji drazí rodičové se na tu myšlenku upnuly tak, že mi bylo líto jim zdělit tu "hroznou" novinu a vzápětí na to jim oznámit že se chystám vycestovat. Přece jenom, bylo mi 19 a do té doby jsme byla nejdál v Praze (60km) :-D A tak nastala ta typická honička a přihláškama na vysokou a ježděním po přijímačkách. Netuším zda v té době vyslyšel někdo mé prosby nebo to bylo způsobené tím, že jsem se neučila, ale ani na jednu školu mě nepřijali. Tentokrát už jsme měla v ruce více a s vysvětlením, že je lepší  jet zdokonalit angličtinu do Anglie než se rok proflákat doma,jsem dostala požehnání. A začlo to...

Nevím proč ale se Student Agency jsem si byla jistá od začátku. Ani mi nenapadlo hledat jinou. Vyplnění všech lejster a pohovor, schrastit někde pro mě do té doby nekřesťanské prachy a jelo se. Celé se to seběhlo tak rychle, že jsem ani nestačila myslet na to co vlastně dělám. Teprve, až v autobuse při odjezdu mi došlo (při pohledu na brečící rodičovstvo venku) do čeho sem se to zase namočila. Koho všeho tu nechávám a od čeho odjíždím,ale musela jsem to překousnout. No a pak už to šlo ráz na ráz. Starání se o dva 5tileté bobánky, škola, zábava, cestování atd. atd. Rok utekl jako voda a já se vrátila zkušenější a s daleko lepší angličtinou. Povedlo se to a nikdy na ten čas nezapomenu. Už jen proto se chystam vycestovat znova :o)