Všechno (zase) jinak!

06.09.2011 09:23

Mnooo takže všechno zase úplně jinak.... posledně sem psala, že už mám dvě rodinky. Jednu z Kalifornie a jednu z NY. To už neplatí a tak začnu pěkně popořadě :)

V pátek mi volal nějaký pán že moje kontaktní informace dostal od agentury v USA a jestli mám na něj čas a chci se na něco poptat. Bohužel sem v té době byla u kamarádů na oslavě a absolutně nepřipravená. To by ani nebylo tak špatné ale ani sem nevědela o koho jde :( jméno dost zadrmolil a řekl že je z NY a já věděla jen o jediné rodině z NY kterou mam na profilu a to je ta singl mamča. Omluvila jsme se tedy a domluvila se na druhej den, až se dostanu domu kouknu  na profil a na náš rozhovor se náležite připravím :)

Na profilu mi opravdu přibyla jedna rodina. Z Atlanty v Georgii. Přísahala bych že pán mluvil o NY ale byla jsem telefonátem překvapená tak sem se asi přeslechla. No každopádně rodinka z Atlanty také vypadá dobře. 3 děti (11, 7 klucí  a 4 roky holčička). Také mi hned poslali email a měla jsem z něj moc dobrý pocit. Byl příjemný a přátelský a mají 2 ročního retrivra což je super :) Hned sem jim na email odpověděla a znovu se omluvila za nepřipravenost při prvním telefonátu. Jaké bylo moje překvapení, když v odpovědi přišlo, že mi ještě nevolali :-D Tak kdo to teda v pátek volal? Rodina z Kalifornie už je pasé. Bohužel chtějí aupair až v lednu a taky se už na můj druhej email neozvali. Mrzí mi to moc ale co se dá dělat. Tak že by si singl mamča z NY zajistila někoho kdo za ní volá...ehm...nebo to nebude single mamča ale single taťka :-D Áno, v podstatě nikde nebylo vedeno zda je to ONA nebo ON a tak sem se prostě upnula k tomu že to bude máma a ne táta :-D a ono je to naopak, trapas jak sviňa! Taky ale se jménem Aris si člověk spojí spíše ženskou. :)

Telefonáty s oběma rodinami už pak byly v pohodě. I když daleko lepší pocit jsme měla z té Joan z Atlanty. Podle hlasu je moc příjemná a taky jsme si za tu krátkou dobu vyměnili několik emailů a začínají se mi líbit čím dál více. Co sem se tak píďila tak v Atlantě je podnebí také nakloněné mým vysněným požadavkům. Je tam převážně teplo a sucho. Mimo to sousedí s Floridou a ona tam má rodinu takže je šance že se tam podívám :)

Single taťka z NY byl takovej nemastnej neslanej. Pořád říkal jestli mam nějaké otazky a když sem se na něco zeptala odpovídal heslovitě a stroze. V podstatě neměl vůbec žádné otázky on na mě a jediné co padlo je že mě potřebuje do poloviny září protože mu odjíždí stávající aupair. Mluvil příjemně ale tím vším mě moc nezaujal tak si ho nechávám spíš jako rezervu.

Také se mi přihlásila další rodinka. Tentokrát z Bostnu. Mají dvojčátka (4 roky) holčičky a dva velké psy. Berňáka a setra. Také napsali moc hezký email ale chtějí aupair až od ledna. S Atlantou to ale vypadá dost slibně tak doufám že by mohla vyjít ta.