Nový začátek

20.07.2011 09:58

Rok se s roky sešel a já se pokouším o nové zpracování "Přiběhu au-pairky". :) Už kdysy dávno se mi osvědčilo psaní blogu jako nejlepší způsob jak o sobě dát vědět a nemuset odrovnat hlasivky pokaždé, když potkáte někoho z kamarádů či rodiny. Technika i mé počitačové (i mnohé jiné :-D) znalosti od té doby výrazně pokročily, princip však zůstal stejný. Vše ale hezky pěkně popořadě...

V roce 2005 jsem odcestovala jako 19tiletá nezkušená holčina do země za kanálem. Velká Británie byla v té době opravdu velká a mě se naskytla možnost nejen zdokonalit (do té doby velice bídnou) angličtinu ale i poznat nové lidi, zvyky a místa. V té době jsem narazila na malý problémek se sdělováním informací o mě samotné. Ze začátku mě bavilo vyprávět co všechno jsem viděla a zažila, ale pokud během měsíce povídáte 8x dokola pořád stejnou a tu samou story, věřte že to dost omrzí. Hodně dost! :o) A tak vznikl můj první blog  "Ze života české au-pairky". yahooodka.blog.cz  Měl docela úspěch, alespoň v té době :) tak jsem se rozhodla, že i po tolika letech (a rozhodnutí opět vycestovat) navážu na tradici a zase se s vámi začnu dělit o své "zkušenosti k nezaplacení". Příjemnou zábavu...