Letí to :)

19.09.2011 13:09

Tááák už to mám za pár. Konkrétně za 14 dní. Natěšenost největší. :-D A letenky jsou zabukovány takže jediné co mi zbývá je poslední schůzka v agentuře a vyřízení mezinárodního řidičáku. Mno a pak taky balení :-D Toho se bojím nejvíc. Všichni mi říkají ať si tam toho hlavně moc neberu. Že oblečení tam určo dokoupim a tak....jenže to se lehko řekne. A v čem tam budu do té doby "než si to dokoupim" chodit?!! :-D Každopádně to bude ještě zajímavé... :-D už abych seděla v letadle.

Letím tedy v pondělí v 7:00 ráno...nejdříve do Bruselu a pak do NY. Sem na to 4 denní školení zvědavá ale těším se že uvidím NY.  Taky mi z agentury psali, že tímhle letem cestujeme 3 holčiny tak doufám že si s nima na té schůzce sednu. Víc hlav víc ví , když by byl nějaký problémek :-D

S rodinkou jsme pořád v kontaktu. Je to fajn a při každém telefonátu se dozvídám víc a víc a taky se víc a víc těším. Dokonce už sem mluvila s jejich nynější au-pairkou. Je to holčina z Brazílie a působí pohůdkově. Docela jsem se toho bála...přece jenom je u nich už rok a půl a teď tam najednou přijedu já. Bála jsme se, že děti budou srovnávat a taky můžou být naštvaný že ona jede pryč a já ji střídám. Ale po posledním skypování s ní a Joshem (prostřední boban) mě strach přešel. Marcele je vysmátý živel asi jako já a říkala že mi vše ukáže a za ten týden co tam spolu budem mě vše naučí. Joshua přikyvoval a i on sám mi řek že se nemusim bát že se na mě těší. Bude to prý pro ně zase změna a že se těší právě na to že budu jiná než Marcele a že se dozví zase něco nového o jiné zemi. No není to miláček? :) Na to že je mu 7 let mluvil moc hezky a přišlo mi že i upřímě. Aspoň teda neměl za zády mámu nebo tátu co by mu říkali co má nebo nemá říkat. Pak přišla ještě Eden (nejmladší princezna) a rozplývala se jaké má hračky a i ona působyla v pohodě že semnou mluví. No vypadá to slibně doufám že se nic nepokazí až tam dojedu. Ještě jsme nemluvila s tátou a tím nejstarším synem Elijahem. Ale to snad co nejdřív napravíme. Bohužel 5 hodin časový posun je dost na to aby nám to komplikovalo osobní komunikaci. Páč buď sem já v práci a oni spí nebo jsou ve škole a já spim :( Fakt...už abych tam byla :)

Taky mě tenhle víkend čeká stěhování z bytu. Představa týdeního bydlení u našich je hrozivá ale nic jiného mi nezbývá. Řešit stěhování víkend před odletem se mi nechtělo takže todle bylo nejlepší řešení. Takže to u mě na bytě teď vypadá jak po výbuchu. A čím se bude blížit víkend tím to bude horší. Doufám, že mi spolubydla neodkrágluje. :-D