Čím dál tím lépe

16.08.2011 07:38

Nevim jestli se mám smát nebo brečet ale ač sem nečekala, že to půjde hladce, takle jsem si to vůbec nepředstavovala :(

V úterý 26.7. jsem se se plna elánu vydala do SA se všemi podklady a penízky a také s dobrým pocitem, že věci se konečně pohnou dopředu. Dnes je 15.8 (tři týdny po) a nic se dopředu nepohlo, ba naopak se mi zdá, že začínám couvat. :-X Dnes jsem napsala lehce výhružný email "milé slečně" do agentury, kde je jako problém. Na online profilu mám stále "Submit my aplication" a jelikož tvrdila, že vyřízení a schválení přihlášky agenturou v USA trvá cca dva týdny drobet se mi to nezdálo. Slečna mi se stejným tónem jako minule vysvětlila, že vše do agentury v USA poslala už před dvěma týdny a ať si nědělám hlavu, že to asi jen dýl trvá. Co nevidět mi ale prý dají vědět. Super. Na to, že první kontakt s agenturou byl v červnu a všichni mi tvrdili, že do tří měsícu budu mít rodinu, to jde opravdu skvěle nemyslíte? :-D Co mě ale překvapilo nejvíc, chvili po tomto telefonu přišel mail, že můj online  aupair profil byl akceptován. Zaradovala jsem se a vrhla se na nové a neprozkoumané. A opět dostala sprchu. Na profilu krásně červeně blikala věta, že moje podklady byly odeslány agentuře v USA a pokud budou schváleny postoupím teprve do procesu "matching" čili hledání rodiny.

 

 

 

 

 

No ať se na to dívám jak chci, pořád mi tu tedy něco nehraje. Buď borka neví která bije a teprve na základě mého tázacího emailu začla pracovat, odeslala vše (teprve dnes) agentuře USA a ja budu čekat další dva týdny na schválení. Nebo jsem úplně blbá a nic sem nepochopila a taky byla strašná náhoda, že ani ne půl hodiny na to co jsem se ozvala se pohla věc kupředu. Ať tak či tak budu další dva týdny čekat. S tím odjezdem v říjnu to začínám vidět bledě :(