Čekání

03.08.2011 13:22

Takže vše je zase jinak než mi "borka" z agentury nakvokala.

Dneska je to týden co jsem tam byla. V té době (26.7.)  mi řekla, že všechno mám kompletní a do pátku (29.7)  že to znovu odkontroluje, zpracuje a odešle do partnerské agentury v USA.  Dnes je 3.8. a jelikož na online profilu je stále "submit" nedalo mi to a napsala jsem jí, zda jsem něco nepřehlédla a neměla jsem to potrvrdit já. Obratem se mi vrátil email, že je na dovolené až do 7.8. Nevadí, napsala jsem její zástupkyni a když přišla odpověd nestačila sem se divit.

Doslova: "Vaše přihláška se stále zpracovává a jakmile to vše kolegyně zkontroluje, Vaši přihlášku posléze uzavře a odešle do partnerské agentury, takže nemusíte nic potvrzovat." Tudíž slečna od uterý do pátku neudělala zřejmě vůbec nic ač mi tvrdila, že udělá. A pokud je pravda, že po odeslání přihlášky do partnerské agentury se čeká další dva týdny než to zpracují a zkontrolují tam (jak mi bylo také řečeno), a pokud se k tomu slečna dostane až po dovolené, můžu čekat vyrozumění až tak někdy na konci srpna. Čím dál tím lépe...