Ambasáda

19.09.2011 10:41

Tak minulý týden sem si byla na ambasádě pro verdikt. Bylo to vesměs v pohodě...teda když si odmyslím 4 hodinové čekání.

Po příchodu si vás hned u dveří odškrtnou páni v uniformě a pošlou vás k přepážce kde musíte nechat všechnu elektroniku a klíče. Procházíte detektorem kovu takže bacha na drobné po kapsách ;)  Pak si vystojíte frontu k okýnku kde zaplatíte poplatek 140USD a přenecháte všechny doklady. (To co poslala agentura + pas + obálka A5 s adresou a doklad o zaplacení kurýra). Paní byla moc milá a zaplatit můžete i v českých korunách. No a pak zmíněné čekání...a čekání...a čekání...a čekání...

Jestli sem se neupočítala bylo předemnou asi 35lidí. Možná že jindy to nebude tak hrozné ale proč já nemít něco extra :-D Asi po 10min si vždy volali jednotlivce k okenku zarohem. Bylo hezké pozorovat tvaře lidí které se pak vraceli. Nekteří vysmátí jiný očividně naštvaní (ti asi víza nedostali :o). Je pravda že nekteří tam byli i dýl než 10 min. Mno asi po těch 4 hodinách vyvolali moje jméno. U okýnka se mi paní zeptala proč chci vycestovat a na jak dlouho. Kam že to jedu a taky co chci dělat až se vrátím zpět. Mluvila anglicky ale hezky pomalu a srozumitelně. Nic těžkého. Mno a pak jen že víza mám a ať si to tam užiju :)

Odcházela jsem s úsměvem i po takové době, takže pohůdka ;)